بررسی مجدد راهکارهای تحقق حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در اداره کل راه و شهرسازی استان تهران
به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران ، اطلاع رسانی موثر از فرایندهای حوزه های پرتردد به منظور جلوگیری از انباشت درخواستهای شهرندان ، تقویت میز خدمت ( به صورت الکترونیک روی سایت سازمانی و همچنین به صورت فیزکی دراداره میز خدمت یا همان اداره امور مراجعین ) ، تهیه کتاب -جزوه هایی برای اطلاع از فرایندهای کاری ، بسترسازی محیطی شایسته تر در راستای جلوگیری از اتلاف وقت مراجعین ، افزایش تعداد ملاقاتهای مردمی مدیریت املاک و حقوقی و مدیرکل دستگاه ، رصد انواع نارضایتی ارباب رجوع و تحلیل نارضایتی در حوزه های کاری در راستای خدمت رسانی موثرتر ، رصد مستمر رفتار همکاران در برخورد با شهروندان ، تشویق همکارانی که خدمت رسانی شایسته تری داشته اند و برنامه ریزی برای ایجاد سامانه پی گیری درخواستهای مردمی املاک و ... از جمله موارد مطروحه طی دو جلسه اخیر بوده است.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان تهران
نظرات