اکبرزاده شهردار خوی: خط کشی معابر شهر خوی آغاز شد

اکبرزاده شهردار خوی: خط کشی معابر شهر خوی آغاز شد

اکبرزاده شهردار خوی: خط کشی معابر شهر خوی آغاز شد

محرم اکبرزاده در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای شهر و شهرداری خوی ضمن اعلام این مطلب گفت: خط کشی معابر شهر خوی به منظور افزایش ضریب ایمنی و کاهش تصادفات آغاز شد.

شهردار خوی افزود : با توجه به اصلاح و لکه گیری آسفالت بسیاری از معابر سطح شهر همچنین به منظور افزایش ضریب ایمنی عبور و مرور، اجرای خط کشی معابر شهری در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: ماندگاری بالا، دوام و رویت پذیری مناسب از جمله نکاتی است که در خط کشی خیابانها به آن توجه       می شود .

اکبرزاده اذعان داشت: به منظور ایمن سازی عبور عابرین پیاده از گذرگاه های عرضی معابر همزمان با خط کشی معابر، خط کشی محل های عابر پیاده نیز صورت می گیرد.

وی گفت: خط کشی محوری ممتد، منقطع و عابر پیاده با رنگ سرد ترافیکی و  بخشی از محل های عابر پیاده با رنگ اکرولیک ترمو پلاست یک و دو جزیی  صورت می گیرد.

شهردار خوی اذعان داشت: بازتاب رنگ سفید و زرد، میزان ماندگاری بالا  تا نه ماه پس از اجرا با در نظر گرفتن میزان درصد سه ماهه،شش ماه و نه ماهه از دیگر ویژگیهایی است که در خط کشی های معابر شهری مد نظر قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند مطالعه تابلوهای جامع هدایت مسیر اضافه کرد: بررسی و تطبیق اسامی و اماکن شهری در طرح مطالعاتی ارائه شده از سوی مشاور(فاز یک) صورت گرفت و پس از انجام مراحل تکمیلی این مطالعات، تابلوهای هدایت مسیر  طبق مطالعات مذکور در بخشی از شهر آغاز می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات