تبریک دکتر امیدی به مناسبت موفقیت دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان هیدجی

تبریک دکتر امیدی به مناسبت موفقیت دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان هیدجی

شهردار هیدج در پیامی موفقیت دانش آموزان و دانش آموختگان هیدجی را در راهیابی به مراکز آموزش عالی و کسب رتبه های برتر آموزشی تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

«توفیق ورود به دروازه های دنیای علم و دانش یکی از موهبت های پروردگار علیم است که بی شک جز در سایه ی تلاش ، جهد ، پشتکار و برنامه ریزی امکان کسب آن میسر نخواهد بود.

افتخارآفرینی و کسب رتبه های برتر آزمون سراسری سال ۹۷ در رشته های مختلف تحصیلی و همچنین کسب عناوین برتر جشنواره‌های مختلف مهارت های علمی و تخصصی توسط دانش آموزان و دانش آموختگان پرتلاش هیدج ، که نشان از شایستگی جوانان شهر علم و فرهنگ هیدج می باشد ، تاییدیست بر پشتوانه قوی علمی مردمان فهیم و اهل علم و دانش این شهر که همواره درطول تاریخ خود به وجود شخصیت ها و چهره های علمی بزرگ، فرهیخته، هنرمند و موفق افتخار نموده است.

در پایان اینجانب این موفقیت های غرورانگیز و ارزشمند را حضور تمامی دانش آموزان، نام آوران، آینده سازان این مرز و بوم و خانواده های محترمشان ، جامعه علمی و فرهنگی و عموم شهروندان هیدجی تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با توکل به پروردگار متعال و تکیه بر تلاش و پشتکار ، شاهد درخشش بیش از پیش نخبگان و فرهیختگان شهر هیدج در مجامع علمی باشیم .

مسعود امیدی
شهردار هیدج

l۳
استفاده از این مطلب با ذکر منبع بلامانع است
لینک اصل خبر در سایت شهرداری هیدج

    منبع خبر

    شهرداری هیدج

    شهرداری هیدج یک شهرداری در شهر هیدج می باشد

      نظرات