جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پنجمین جشنواره ملی پسته با حضور نماینده مردم دامغان، دبیر جشنواره و برخی از اعضای کمیته های ستاد برگزاری

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پنجمین جشنواره ملی پسته با حضور نماینده مردم دامغان، دبیر جشنواره و برخی از اعضای کمیته های ستاد برگزاری

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی پنجمین جشنواره ملی پسته با حضور نماینده مردم دامغان، دبیر جشنواره و برخی از اعضای کمیته های ستاد برگزاری جشنواره برگزار شد. در این جلسه که عصر روز دوشنبه ۹۷/۶/۵ به میزبانی شهرداری دامغان برگزار گردید، دبیر پنجمین جشنواره ملی پسته ایران-دامغان گزارشی از روند برگزاری جشنواره، نمایشگاه ، برنامه های فرهنگی ، علمی- آموزشی و… ارائه کرد. رضا زارع زاده با بیان جنبه های متفاوت این جشنواره به نسبت دوره های قبل افزود: نمایشگاه صنایع کشاورزی، دستی و غذایی با بیش از ۲۰۰ غرفه در محل نمایشگاه و در ایام برگزاری جشنواره برگزار خواهد شد .
وی افزود: در این بخش اولویت های خاصی برای تولید کنندگان و صنایع دامغانی در نظر گرفته شده است.
رییس شورای شهر دامغان افزود : با توجه به اهمیت و نقش اطلاع رسانی امسال دعوت از خبرنگاران فعال و کشوری از خبرگزاری ها، مطبوعات و رسانه های مطرح ملی از دیگر برنامه های کمیته اطلاع رسانی جشنواره می باشد.
دبیر جشنواره در بخش دیگری از سخنانش گفت :دعوت از سفرای کشور های خارجی مرتبط با صنعت و اقتصاد پسته، رایزن ها و هیئت های تجاری و اقتصادی کشور های خارجی در دستور کار جشنواره پنجم پسته قرار دارد
نماینده ی مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی برگزاری باشکوه تر و با قدرت این جشنواره را فرصتی برای ارتقا شهرستان دامغان بیان کرد.
ابوالفضل حسن بیکی در ادامه گفت: مقدمات حضور و شرکت وزیر جهاد کشاورزی و معاونین وی در جشنواره ملی پسته و همچنین بازدید از پروژه های نوین آبیاری در سطح شهرستان دامغان در حال فراهم شدن می باشد.
حسن بیکی با بیان این مطلب افزود: استفاده از ظرفیت تبلیغاتی و اطلاع رسانی در سطح بین المللی و ملی باید از اولویت های اصلی در جشنواره قرار گیرد. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ‎دبیرخانه جشنواره باید با سرعت و قدرت به کار خود ادامه دهد و همه مکلف به همکاری با دبیرخانه جشنواره هستند، و اگر کسی اراده و قصد تلاش و همکاری با این جشنواره وسایر برنامه های توسعه محور شهرستان را ندارد بهتر است از مسئولیت خود کناره گیری کند، چون ما در اجرای برنامه های توسعه شهری با هیچ کس تعارف نداریم و با سرعت و قدرت در این عرصه حرکت خواهیم کرد و افراد ناتوان و بهانه جو را کنار خواهیم زد. حسن بیکی گفت: باید از نظرات مردم و هم چنین از ظرفیت ها و پتانسیل های بخش خصوصی و تشکیل کمیته تخصصی نخبگان و دانشگاهی و کشاورزی استفاده کرد.

see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php لینک اصل خبر در سایت شهرداری دامغان

    منبع خبر

    شهرداری دامغان

    شهرداری دامغان یک شهرداری در شهر دامغان می باشد

      نظرات