احیای تالاب انزلی نیاز به یک عزم ملی دارد

احیای تالاب انزلی نیاز به یک عزم ملی دارد

رئیس شورای شهر انزلی در اختتامیه جشنوراه گلدهی لاله های تالابی بندرانزلی مطرح کرد:

احیای تالاب انزلی نیاز به یک عزم ملی دارد

امیر احمدی فرد در ابتدا با تشکر از همه عزیزان که جهت برگزاری این جشنواره تلاش کردند اعلام کرد: تیم برگزاری این جشنواره بیش از یک ماه تلاش کرد تا امروز بتوانیم میزبان خوبی برای هموطنانمان باشیم.

وی در ادامه با قدردانی از حامیان مالی این جشنواره گفت : قطعا شهرداری و شورای اسلامی شهر با توجه به مشکلات مالی نمی توانست این جشنواره را با چنین حجم و کیفیتی برگزار کند و از تمام حامیان مالی که به برگزاری این جشنواره  کمک کردند تشکر می کنم.

از ظرفیت همشهریان و دوستان خود جهت برگزاری این جشنواره استفاده کردیم

رئیس شورای شهر انزلی ادامه داد : خیلی از هنرمندان خوب شهرمان رایگان یا با کمترین هزینه ممکن در این رویداد حضور پیدا کردند و در این جشنواره از ظرفیت همشهریان و دوستان استفاده کردیم تا این رویداد با این کیفیت شکل گرفت و اکثر هنرمندان به خاطر این شهر حاضر شدند با مبالغ ناچیز برنامه اجرا کنند.

وی تاکید کرد : شاید خیلی ها این سوال برایشان پیش آمده که شورای شهر برای تالاب چکار کرده که در ابتدا باید عرض کنم کل پروژه هایی که شورای چهارم در چهار سال اجرا کرده به ۱۰۰ میلیارد تومان هم نرسید و این در حالی است که طبق گفته رئیس محترم محیط زیست احیای تالاب حداقل به ۸۵۰ میلیارد اعتبار نیاز دارد که قطعا شورای شهر و شهرداری نمی تواند چنین مبلغی داشته باشد و قطعا برای احیای تالاب بین المللی انزلی باید اعتبارات ملی درنظر گرفته شود تا این تالاب نجات پیدا کند.

احمدی فرد یادآور شد:‌ چندین سال است که تیم ژاپنی جایکا در شهر ما هستند و مطالعات خوبی هم انجام دادند و به ریز مشخص کردند هر  روگا چقدر پسماند و روسوبات وارد تالاب می کند که اجرایی شدن این مطالعات نیاز به منابع مالی دارد تا انشالله بتوانیم هرچه زودتر برای احیای تالاب انزلی جشن بگیریم.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر بندر انزلی

    منبع خبر

    شورای شهر بندر انزلی

    شورای شهر بندر انزلی یک شورای شهر در شهر بندرانزلی می باشد

      نظرات