هماهنگی بین دستگاهها در زمان بحران یک ضرورت انکارناپذیر است/ برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران آققلا با حضور مدیرکل مدیریت بحران گلستان
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان در این جلسه بر پیشگیری و آمادگی دستگاههای اجرایی و مردم در زمان حوادث غیرمترقبه تاکید کرد و گفت: هر چه این آمادگیها در سطح ادارات زیاد باشد خسارات احتمالی به مردم کاهش میبابد.
مجتبی جمالی بر تلاش دستگاهها اجرایی استان برای افزایش آگاهی جامعه در زمان بحرانی تاکید کرد و افزود: باید ضمن ترویج بیمه همگانی در سطح شهر و روستاهای استان، فرهنگ بیمه کردن منازل، اراضی کشاورزی و واحدهای تجاری و صنعتی برای جبران خسارات احتمالی را در جامعه گسترش دهیم.
هماهنگی بین دستگاهها در زمان بحران یک ضرورت انکارناپذیر است
وی ایجاد هماهنگی بین دستگاههای اجرایی عضو شورای هماهنگی مدیریت بجران در زمان حوادث را یک ضرورت انکارناپذیر خواند و خاطرنشان کرد: ایجاد هماهنگی بین ادارات در شرایط بحرانی باعث میشود که روند خدماترسانی به آسیبدیدگان احتمالی سرعت ببخشد.
مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان گفت: باید شرایطی ایجاد شود که قبل از شروع حوادث، دستگاههای مرتبط با بحران با بهرهگیری از حداکثر ظرفیتهای اطلاعرسانی، هشدارهای لازم به مردم برای افزایش سطح آمادگیها ارائه دهند.
جمالی در این جلسه با تاکید بر جدیت مقاومسازی واحدهای مسکونی، فراگیری بیمه همگانی قبل از حادثه، خواستار ایجاد بانک اطلاعات از امکانات لجستیکی موجود در سطح شهرستان برای بکارگیری در شرایط بحرانی و همچنین رفع اشکالات احتمالی ارتباطی مانند ارتباط بیسیمی در زمان حوادث شد.
لینک اصل خبر در سایت اداره کل مدیریت بحران استانداری گلستان
نظرات