رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه؛  آغاز طرح مطالعاتی فاز سوم کمربندی دوم ارومیه/تقاطع غیرهمسطح آذربایجان بیش از ۵۰درصد پیشرفت...

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه؛ آغاز طرح مطالعاتی فاز سوم کمربندی دوم ارومیه/تقاطع غیرهمسطح آذربایجان بیش از ۵۰درصد پیشرفت...

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه؛

آغاز طرح مطالعاتی فاز سوم کمربندی دوم ارومیه/تقاطع غیرهمسطح آذربایجان بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تقاطع غیرهمسطح آذربایجان در حال حاضر بیش از ۵۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این پروژه تا پایان سال جاری مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر ارومیه : دکتر محمدرضا علیزاده امامزاده،رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد تقاطع غیر همسطح آذربایجان املاک تملک شده در اجرای پروژه بیش از ۱۰ هزار متر مربع است که تمام مصالحه‌ها انجام و تملک شده، همچنین برنامه‌ریزی لازم برای بتن‌ریزی قسمت‌های باقی مانده پل انجام شده که در صورت شرایط مساعد جوی عملیات بتن ریزی اجرا می‌شود و این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه با تشریح آخرین وضعیت عملیات اجرایی کمربندی دوم شهر ارومیه، افزود: طول کلی پروژه ۴۲ کیلومتر است که ۲۳ تقاطع غیرهمسطح را شامل می‌شود؛ میزان پیشرفت فاز اول پروژه حد فاصل جاده سرو تا جاده انهر بیش از ۴۵ درصد است و خاکبرداری فاز اول پروژه بیش از ۸۵ درصد در حدود ۲ میلیون متر مکعب انجام شده است.
علیزاده ادامه داد: عملیات فاز اول پروژه در حدود ۷ کیلومتر با  ۷ تقاطع غیرهمسطح هم اینک در دست اجرا است که مطالعات تقاطع‌های غیرهمسطح به اتمام رسیده و همکاری بیشتر شهروندان برای انجام مصالحه املاک واقع در روستای بادکی می‌تواند ادامه پروژه را که به سمت جاده انهر است، تسریع کند.
این مسئول با اشاره به مشکلاتی که سرعت اجرای طرح کمربندی دوم ارومیه را کندی رو برو کرده، خاطرنشان کرد: مشکل به وجود آمده در پروژه معارض دکل‌های برق ۱۲۳ کیلوولت دوبل شورکند بود که با همکاری مسئولان مقدمات کار انجام یافته و در صورت وصول نتیجه نسبت به جابجایی دکل های برق اقدام می شود و مطالعات مربوط به فاز دوم پروژه حد فاصل جاده انهر تا جاده بند پایان یافته و مطالعات تقاطع‌های غیرهمسطح در فاز دوم آغاز شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه همچنین یادآور شد: فاز سوم و چهارم پروژه کمربندی دوم ارومیه حد فاصل بین بند تا جاده اشنویه و جاده اشنویه تا جاده سرو در حال حاضر در دست مطالعه و مسیریابی است تا طرح عمرانی آن به زودی آغاز شود.
دکتر علیزاده امامزتده با اشاره به پروژه اوریاد از طرح‌های تجاری شهر ارومیه گفت: این پروژه پس از عقد قرارداد، با کاهش طبقات مصوب از جانب شورای شهرسازی و معماری قرار گرفته و با کارشناسی‌های مجدد مورد ارزیابی و توافق قرار می‌گیرد.
رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در پایان با اشاره به برنامه‌های عملی برای تحقق سند توسعه ۲۰۲۰ ارومیه اظهار کرد: با پیگیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از سوی شورای اسلامی شهر و شهرداری ارومیه، مسئولیت‌های طرح ارومیه شهر گردشگری سال ۲۰۲۰ به مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه واگذار شده که در آینده نزدیک رئوس استراتژی‌های ارومیه ۲۰۲۰ توسط مرکز پژوهش‌های شورا اعلام می‌شود.
منبع/پایگاه خبری باریش نیوز

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر ارومیه

    منبع خبر

    شورای شهر ارومیه

    شورای شهر ارومیه یک شورای شهر در شهر ارومیه می باشد

      نظرات