تماس ۲۸۶۸ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین
به گزارش روابط عمومی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین؛ در آبان ماه سال جاری ۲ هزار و ۸۶۸ مورد تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده که از این تعداد تماس به هزار و ۴۳۰ مورد توضیحات لازم از سوی کارشناسان مرکز ۱۳۷ ارائه شده است.
بر اساس این گزارش؛ همچنین تعداد هزار و ۴۳۸ مورد تماس منجر به ثبت در سامانه ۱۳۷ و به واحد های مربوطه برای پیگیری ابلاغ شده است.
پایان پیام
لینک اصل خبر در سایت شهرداری قزوین
نظرات