شهردار خوی : عدم تحقق مدیریت واحد شهری زمینه ساز مشکلات عدیده شهری است

شهردار خوی : عدم تحقق مدیریت واحد شهری زمینه ساز مشکلات عدیده شهری است

شهردار خوی : عدم تحقق مدیریت واحد شهری زمینه ساز مشکلات عدیده شهری است

-جایگاه ویژه ای برای شهرداری در نظام صنفی کشور پیش بینی نشده است

- ساماندهی صنایع کارگاهی و صنوف مزاحم با توجه به شرایط کنونی شهر خوی ضروریست

- در بخش ساماندهی صنوف مزاحم برای شهرداری مسئولیتی متصور نشده است

شهردار خوی در جلسه ساماندهی صنایع کارگاهی اظهار داشت: عدم تحقق مدیریت واحد شهری زمینه ساز مشکلات عدیده شهری است

محرم اکبرزاده افزود: بیشترین حجم مشکلات امروز شهرهای کشور به دلیل عدم اجرای مدیریت واحد شهری است و بیشتر شهرهای کشور ناشی از این مقوله است.

شهردار خوی افزود: همواره از شهرها بعنوان موجودی زنده یاد می شود که تمامی اجزای آن به هم پیوسته بوده و نگاه جزیره ای و نمی تواند شهرها را به سمت و سوی توسعه سوق دهد.

اکبرزاده افزود: عدم  وجود سیاست کلی و نگاه کلان در شهرها از یکسو و از سوی دیگر مشکلات اقتصادی امروز موجب عدم یکپارچگی اقدامات در حوزه های مختلف شهر بوده و در بخش صنوف مزاحم و صنایع کارگاهی نیز به  توجه به نقش شهرداری در مدیریت شهر، جایگاه ویژه ای برای شهرداری در نظام صنفی کشور پیش بینی نشده است.

وی افزود: ساماندهی صنوف مزاحم طبق قوانین جاری بر عهده نظام صنفی است و شهرداری تلاش می کند تا با توجه به سیاست های کلی مدیریت شهری گام های مناسبی برای رفع مشکلات شهروندان،بهبود محیط شهری و ایجاد انسجام مناسب در شهر بردارد.

اکبرزاده گفت: صدور مجوزهای آموزشگاهی،مطب پزشکان در هسته مرکزی و بسیاری از صنوف مختلف در سطح شهر بدون در نظر گرفتن ضوابط و ساختار شهری و سیستم ترافیکی شهر، همچنین عدم استعلام از شهرداری و توجه نکردن به کاربری های املاک در بخش های مختلف شهر در زمان صدور پروانه فعالیت موجب مضاعف شدن مشکلات شهروندان می شود.

شهردار خوی تاکید کرد:  ساماندهی صنایع کارگاهی و صنوف مزاحم با توجه به شرایط فعلی شهر خوی ضروریست .

وی همچنین گفت: مکان یابی مناسب برای فعالیت های صنایع کارگاهی باید صورت بگیرد و شهرداری جلسات مختلفی با ادارات و نهادهای ذیربط در راستای اجرایی شدن و نحوه ساماندهی و انتقال این صنوف در دستور کار خود قرار داده است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خوی

    منبع خبر

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی

    شهرداری خوی یک شهرداری در شهر خوى می باشد

      نظرات